SOL!

Helt underbart väder här i Göteborg! Har precis kommit in efter att ha legat ute och solat.
Ska snart hoppa in i duschen och packa lite, jag och min sambo N drar till ostkusten i helgen,( vi åker imorgon fm)närmare bestämt till Oskarshamn! Vi ska häsla på min vän A och hennes sambo. A och jag träffades 2001 då vi pluggade ihop. Hon bodde också här i Gbg innan men sedan ca 1 år tillbaka  bor de i Oskarshamn. Så jag hoppas solen kommer till ostkusten i helgen!

Ha en skön helg allihop!

/Anna

Kommentarer
Postat av: anna

ååååååååååååååååååååå jiiiippii gumms. hihihi



va kul, visst känns det lite mysigt?

Hoppas ni får en underbar helg.

Jag var på 30 års fest som var skiiit kul rent ut dagt. men jag kom aldrig igång o hade så mkt allergi ...men det va skönt att vakna inte bakis idag ialla fall.

nu skall vi ut i solen, kram från oss

2009-05-01 @ 13:18:40
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0