Nyårsoutfit-check!

I lördags var som sagt jag och Anna på stan och jag köpte 2 klänningar!!! Alla som känner mig förstår att det är mycket eftersom jag föredrar byxor framför klänning/kjol! Men denna fina klänning från Sisters kunde jag inte motstå, den satt perfekt på! Tänkte ha denna till nyår! 


Tyvärr kunde jag inte ta ett bra kort själv så jag lånade bilden från Nelly.com!


Denna köpte jag på Zara


Detta linne köpte jag på MQ i lördags också!

Denna top köpte jag på MQ förra månaden

och mössan köpte jag då också, den är väldigt varm och skön!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh vilken fin nyårsklänning!!!!! Själv hoppas jag bara att jag slipper gravid kläderna;)!

2009-12-10 @ 19:51:00
Postat av: anna

hej min BÄSTA ANNA!



Tack för alla fina medd från dig,

du är bara för fin. Så mkt mysigt här var att titta igenom. Så mysigt ni gjort hemma, o bullbak o fina kläder...jag lovar din nyårsblåsa, du kommer vara så het hihi! Vad skall ni göra för kul.

Annars är det full rulle för er med ja?

Jag längtar tills julen då jag hoppas få ha nån ledig dag frn julfirandet. Jag är ledig julveckan, men då vi har 4 fam att fira med så känns det som att dagarna kommer gå åt att bara fira jul...

jag behöver verkligen vara ledig, så mitt mål är att se till att få egen och johan tid..så får folk bli snea..



många kramar så länge gumman min <3

2009-12-11 @ 23:20:44
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0