1,6 mil

sprang jag totalt förra veckan! I torsdags var jag ute på en joggingtur igen då blev de 4 km (som  f.ö gick dåligt, benen ville inte bära mig riktigt kanske hade jag behövt en dag träningsfri dag efter onsdagens tur) och igår blev de en 6-km runda! Jag är nöjd faktiskt!

I helgen åkte jag och N ner till Skåne och lånade föräldrarnas hus (de var på semester i Scottland). Vi hade tänkt åka till hbg-festivalen men på lördagen lovade de regn så vi ville inte chansa så vi tur en tur till Torekov. Där sken i alla fall solen, kanske gjorde den det i Hbg också men vi hade trevligt ändå. På kvällen grillade vi och satt i uterummet och pratade tills de blev för kallt att sitta där. Vi  satt sedan uppe till kl 01.30 och kollade på "Schindlers list" som gick på TV. Har inte sett den sedan jag gick i skolan, minns att vi fick se den på skoltid. En väldigt gripande film.

Lite bilder från Torekov



Var ju tvungen att ta ett kort på Frennegatan i Torekov   

Lite egobilder:                       
 
  


   



Igår ramade jag in korten från NY och de blev riktigt bra men behöver några små detaljer innan väggen där jag satt dem blir helt komplett! Ska ut på jakt efter det idag!
Idag har N åkt till Sthlm med en kompis och ska vara där tills på torsdag! Men jag behöver inte vara ensam för imorgon kommer världens bästa mamma på besök!

Jag och mamma på väg ut till Vinga sommaren 2008!

Ha en bra dag! /A

Kommentarer
Postat av: ANNA

hej min älskling



åååååå så mkt fina bilder här var att uppdatera:)

har vatt lite off från datan. Fasen anna va grymm du är i dina skor, du bara springer o springer .

åååååå new york ge miiiig, toppen bild på dig i helikoptern ju hihi. Hoppas ni har det TOPPEN, men det ser så ut. Tack skall du ha, vår semster börja väl inte tipp topp men det är glömt o nya tag nu :)

kramizar o hälsa N

2009-07-30 @ 01:13:40
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0