1:a semesterdagen...

Igår överraskade N mig genom att bjuda mig på en italiensk restaurang, åt jättegod pasta med räkor och grönsker, jag drack ett glas rosé till det. På väg hem stannade vi på Evas Paléy och åt efterrätt och drack en Kaffe Karlsson.  Gott och trevligt var det!

Nu håller jag på att tvätta, tråkigt! Men sen ska jag iväg och hämta pocketböcker jag beställde från Adlibris i torsdags kväll, snabb leverans måste jag säga! Efter det ska jag fika med min vän L!

Imorgon är N ledig  och då tänkte jag att vi skulle baka, kanelbullar, kärleksmums och kanske en rabarberpaj också. Fick massa rabarber av mamma när vi var hemma hos dem som ligger i frysen för tillfället!

Kanske at

Kommentarer
Postat av: N

Om du bakar så är jag förste provsmakare! :)

2009-07-21 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0