Fredag....

Igår fick jag hem kort som jag framkallat  från vår New York- resa i oktober- 08! Lite lång tid har gått men jag har inte blivit färdig till framkalla det än förrän nu. Så idag blir de en sväng till IKEA och köpa lite ramar att sätta korten i!
Får sån längtan att åka tillbaka till New York igen när jag ser korten! Det är en underbar stad, läste en gång ett uttryck som stämmer bra: "Den som en gång varit i New York längtar alltid tillbaka". Någon gång ska jag och N åka dit igen, det vill vi båda!
Idag börjar N sin semester :)
Slänger in lite bilder från NY...




Central Park


Times Square

Empire State Building

Utsikt från Empire State building (södra Manhattan) 


State of Liberty


Promenad från Brooklyn till Manhattan- Brooklyn Bridge

Guggenheim museum

Redo för helikoptertur över Manhattan

Vy över delar av Central Park från helikoptern ( där insåg man hur stor Central Park är)

Middag i Little Italy- de hade god pasta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0