Sommar och sol!

Här i Göteborg skiner solen och det är varmt! Men jag klagar inte! Fast idag ska jag inte göra samma misstag som förra veckan, utan vänta med min joggingtur till lite senare ikväll!
I tisdags tog jag och N färjarn ut till Eriksberg för att ta ett glas vin /öl på River café, jätemysigt ställe låg alldeles intill vattnet. Sen åkte vi in till stan och satte oss en stund på Avalon och tog ett glas där också innan vi begav oss hemåt!

Igår var vi på Öckerö och Hönö! Vi middag på Hönö på ett ställe jag inte rekomenderar, det var ca 8 personer på hela restaurangen och vi fick vänta ca 40 min på vår mat, det tycker jag inte är ok! Dessutom var de inget jättemärkvärdigt vi beställde jag beställde lax och N biffstek, så lång tid tycker inte jag de ska ta! Det hade varit en annan sak om de varit jättemycket folk på restaurangen! Men maten smakade helt ok, fast N´s mat betalade vi nog ockerpris för!

Imorgon  kväll ska vi till Sjömagasinet, det är en exklusiv resturang här i Gbg! N fick presentkort på 3000:- på sjömagasinet i julklapp av sitt jobb! Vissa får uppskattning av sin chef och får julklapp! De senaste åren har jag inte fått någon julklapp av mitt jobb, skulle va kul om de vill visa någon uppskattning för det jobb man gör! Men som tur är brukar N få julklappar som jag kan vara med att dela, ex restaurangbesök, spa-helg.


Ett glas rosé på River café


I väntan på färjan till Öckerö


Jag i bilen på väg till Öckerö


Öckerö hamn

Hoppas att solen skiner på er också!!! Ha en skön kväll


Kommentarer
Postat av: ANNA

haaj min stumpa



det där ser inta alls dumt ut på bilden du :)

Hoppas allt bra med dig. Visst är det så himla trisst med att man inte får ngt från sitt jobb??

Oftast är det med så att de som väl får, får så överdrivet så det blir ännu dummare för oss som inte får alls. Vi har fått att vi kan beställa en poketbok på nätet...bättre än ingte MEN ändå, kom igen..., jag lider med dig som ändå jobbar med det du gör. Tur du har en man som får så det blir över t dig med;)Typisk med middagen när man ger sig iväg så där med ..aja, Hoppas vinet smaka??

Hur mås det annars gumms? , bra hoppas jag.



stor kram

2009-07-05 @ 02:21:45
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0