Helg igen...

Ja, då var de helg igen! Ska iväg och jobba i natt, egentligen skulle jag jobbat imorgon natt också men har bytt bort den. För imorgon kväll ska jag iväg på vinprovning med några tjejkompisar och sen ska vi ut och äta efter vinprovningen. Ska bli kul att gå på vinprovning, får se om jag lär mig något!
Sen på söndag måste jag packa, ska var strukturerad och realistisk hade jag tänkt mig, inte ta med för mycket som jag oftast gör när jag packar! På söndag natt är det jobb igen, sen måndag morgon cyklar jag hem så fort jag bara kan, lägger mig och sover ett par timmar. Vid 14.30 ska jag hämta upp L och då ska vi köra ut till Landvetter. London here we come!
Så här är de fullt upp!
Men veckans träning har jag hunnit med i alla fall, simmade i onsdags och var ute och sprang igår och idag! dEt är jag nöjd med!

Kommentarer
Postat av: enoka

min lilla hurtbulle, så duktig med träningen såå :)



Hoppas du har det TOPPEN i london

kramar

2009-06-09 @ 23:37:33
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0