Ledig!

Idag och i natt är jag ledig! Så jag spenderade dagen uppe vid Delsjön, vi hade runt 26 grader här i Göteborg. Jag slängde ihop en laxsallad att ta med upp till Desljön, sen hade jag även lite jordgubbar och melon med mig! Jag låg och lyssnade på ljudboken jag lånade på biblioteket häromdagen, Camilla Läckbergs : Sjöjungfrun. Ganska skönt att lyssna på en bok för omväxlingsskull istället för att läsa själv!
Vid sjutiden besämde jag mig för att ta en joggingtur, nu i efterhand kan jag konstatera att de hade varit bättre att vänta till det blivit något svalare ute. Det var inte så skönt att springa när de var 24 grader och solen stod på! Men de var skönt när de var klart!
Sen har jag pratat i telefon med min vän A i Oskarshamn. Jag saknar henne här i Göteborg! Nu sitter jag och tar mig ett glas vin och ska se Morden i Midsommer som jag spelade in i tisdags!
Trevlig helg allihopa, själv ska jag jobba!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0