Sommar!

Solen skiner och det är varmt, synd att man sovit bort större delen av helgen eftersom jag jobbat! Men nästa vecka är jag ledig och då hoppas jag att solen fortsätter att skina!

Lägger in några bilder från midsommar som vi firade hos N´s bror ute på landet. Långbord ute i deras stall, sill, nypotatis, sallad, vin och nubbe! Jag, N och N´s bror satt uppe till kl 4 och då var solen på väg upp! Det var en lyckad kväll!


Redo för  att fira midsommar i min egengjorda krans, belv faktiskt nöjd!




N lånade min krans under midsommarnatten, men blommorna hade börjat vissna och kransen hade sett sina bästa dagar!

Nej nu ska jag cykla till jobbet!


Kommentarer
Postat av: N

Själv kände jag mig lite vissen dagen efter...

2009-06-28 @ 21:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0