Bio och tapas!

Igårkväll var vi som sagt på bio. Jag måste säga att jag tyckte att filmen var väldigt bra, men boken var snäppet bättre än filmen. Lisbeth Salander såg verkligen ut som jag föreställt mig när jag läste boken! N tyckte också att den var jättebra så till hösten blir det till att se "Flickan som lekte med elden" och "Luftslottet som sprängdes". Blev lite sugen på att läsa "Flickan som lekte med elden" igen, det var ett tag sen jag läste den och minns inte riktigt hela storyn!

Efter biobesöket överraskade N mig med att bjuda mig på restaurangen El corazon, där vi åt tapas sedan blev de även pannacotta och en Kaffe Karlsson till efterrätt! Kvällen blev som sagt mycket lyckad!

Var ute och fotade lite i måndags, så här ser det ut på väg ner till spårvagnshållplatsen!









Nej, nu måste jag fortsätta packa!

Kommentarer
Postat av: anna

åååååå vilka underbara bilder ni fotot.

Smällter fin fint in på bloggen ju hihi.

O så mysigt av N. Låter som myskväll :)



Hoppas allt bra gumms. Förlåt jag inte svara på sms, tänkte men glömde.



Vi hade skit kul o det blev the dubliners.

DET VAR knappt TVÅ TOPPEN DAGAR I GÖTE. Utbildningen känns ju sådär . Får utb nu men skall börja med detta i oktober...???? Hur tänker man då..

Behöver ju gå utbildning igen ju!!



Aja, allt blev toppen o jag skall sent glömma denna kväll med jobbet.



TACK för hjälp anna.

Nu blir det grill hos mamma



kramiz

2009-05-21 @ 14:05:51
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0