Ledig vecka!

Så är det när man inte jobbar heltid, men heltid på natten är ett elände sägs det. Men tack vare ett bra schema, så är jag ledig resten av denna veckan, skönt!  Men när jag väl jobbar så jobbar jag rätt intensivt men det är de värt tack vare  långledigheten, fast å andra sidan brukar jag gå in och jobba extra under långledigheten för att få en hyfsad lön.

Ikväll ska jag och N gå på bio och se: Män som hatar kvinnor", ska bli kul och se filmen. Har ju läst hela milleniumtriologin av Stieg Larsson och jag älskade den. Så jag hoppas att filmen står i samma kurs som mina förväntningar. Det brukar ju oftast vara så att boken är bättre än filmen!

Imorgon åker jag till min syster med familj, ska bli kul att frå träffa dem. Ska  passa min systerdotter Z på torsdag fm, hoppas att det går bra och att hon inte är allt för ledsen, men ett säkert kort ska vara att gå till lekplatsen de gillar hon!

Har förrstetn varit ute och sprungit idag igen, känner mig ganska duktig faktiskt. Ska stretcha lite mer denna gången, hade fruktansvärd träningsvärk i torsdags!

Ha en skön vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0