Nystädad lägenhet!

Igår städade vi hela lägenheten, ganska tråkigt men ack så skönt när det är klart!
I helgen kommer min mamma och pappa på besök, vi ska bla gå till Liseberg då de har trädgårdsdagar. De har blivit en tradition att de kommer hit när Liseberg har sina trädgårdsdagar! När man går där inne och ser alla växter m.m inser man återigen hur tråkigt det är att inte ha en balkong eller trädgård.

Idag har jag gjort har jag gjort fryst hallon -och marängtårta som jag tänkte bjuda på i helgen, hittade receptet på icas hemsida.


 Jag tycker att den ser god ut i alla fall, får se om den smakar gott också!

Tänkte att jag ska titta på "Vänner" innan jag ska cykla iväg och jobba. N tycker ibland att jag är ett vänner-freak men jag tycker inte att man kan se den serien för ofta, trots att man sett de flesta avsnitt flera gånger. Det är nog en av de bästa serier som gjorts någonsin. Sen senare ikväll är det "Greys Anatomy" samtidigt som "Sommer" går på SVT. Tur att vi har en digitalbox som klarar av att spela in 2 program samtidigt. Nu låter det som jag inte gör annat än tittar på TV, ha, ha!  Men Greys och Sommer är de enda programmen på TV som jag följer och inte vill missa något avsnitt av!

Ha det  bra!

//Anna


Kommentarer
Postat av: Syster yster

Tårtan ser jättegod ut!!! Jag tycker som du att Vänner är bäst!!!! Greys var riktigt bra även om jag missade början eftersom en viss liten person inte ville somna utan sin mammma.... Saknar dej!! Kram

2009-05-07 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0