Östkusten!

Ja, då var jag hemma igen efter ett par dagar på vift! Första stoppet blev som sagt Värnamo, där jag passade min söta systerdotter Z i torsdags. Det gick jättebra och hon var glad  och nöjd hela tiden, blev bara lite lite ledsen när hon la sig i sandlådan och kastade sand över sig själv och fick sand i ögonen. Själv fick jag halva sandlådan i skorna kändes det som, inte så smart att ha conversekängor i sandlåda kan jag informera!

I fredags åkte jag vidare till min kusin i Karlskrona. I lördags var vi på shoppingtur där de blev två vita toppar och två randiga toppar (är inne i en randig period, ha, ha). På kvällen var vi på olearys och åt och därefter blev det även en drink!
Igår var vi ute på båttur i Karlskrona skärgård, min morbror och moster har nyligen köpt båt så morbror tog med oss på en tur! Jättehärligt, blev allt sugen på att ha en båt! Igår em hade vi picnic i en park och hann även se några SATC-avsnintt innan det var dags att åka hem till Götet igen!
Det var väldigt skönt att komma hem till en nystädad lgh, tack N!!



Skepp ohoj!

Vackra Karlskrona! Tänk om man haft ett litet sommarhus här....


På väg till barockparken och ha picnic där vi tog en massa roliga kort...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0