Planering!

Godmorgon torsdag!

Har precis gått upp, det blev sovmorgon idag :)
Ska snart äta lite frukost, sen ska jag cykla in till stan och träffa min vän L. Vi ska planera vår London-resa. Den 8:e juni åker vi, jippi!!!! Längtar så! Ska bli skönt att komma bort några dagar.
Ikväll ska jag umgås med N, jobbar ju hela helgen så då hinner vi ju inte ses så mycket!
Nästa vecka ska jag åka till min syster med familj och passa min underbara systerdotter/guddotter på torsdag f.m! Efter besöket hos min syster ska jag vidare till Karlskrona och hälsa på min kusin!
 
Nej nu måste jag äta frukost!

Ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Postat av: anna

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ london, DETTA har jag nog misst.

Fy va härligt, förstår din känsla gummsan :)

Man behöver lite nya inputs i vardagen nu känner jag. o waw på dig med att springa ju, skit pommes.

Så duktig är inte jag, men det kommer :)

Imorg åker jag t din stad...önska vi var där längre så vi kunde ses en stund, vi stannar på onsdagen men för att hälsa på de andra nilson :(, tjohooo va kul!!! Ha en bra vecka gummsan min

kram på dig o hoppas ni har det mys du och N

2009-05-18 @ 22:49:51
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0