Trött....

Idag är jag faktiskt ganska trött! Igår hade vi möte på jobbet innan jag börja jobba, vilket innebar att jag cykla hemifrån 18.30 igårkväll och var hemma i morse kl 7.30. Behöver jag säga att jag var trött, det var relativt lugnt på jobbet vilket innebar att jag blev ännu tröttare.
Hade ju egentligen tänkt simma i morse efter jobbet men eftersom vi hade mötet så kände jag att det skulle bli alldeles för segt att simma så jag hoppa över det! Har varit ute och sprungit nu i eftermiddag istället. Det var över ett år sen som jag var ute och sprang. Måste säga att de gick över förväntan,  med peppning från mig själv och grym musik i min ipod så lyckades jag ta mig runt hela rundan som är runt 4,5 km, tror jag! När jag kom hem mötte jag grannen utanför porten som undrade om jag tränade för Göteborgsvarvet på lördag! Jag är ingen långdistanslöpare tror jag men midnattsloppet eller tjejmilen funderar jag på till nästa år!

Nu håller jag på att tvätta, så tråkigt att springa upp och ner i tvättstugan! N är i Stockholm på någon mässa med jobbet och kommer hem först imorgon kväll. Så kvällen ska spenderas framför TV:n, onsdagen är ju min Tv-kväll :)


Ha en skön onsdagkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0