Dags att uppdatera!!

Ja, det var ett tag sedan jag uppdaterade här på bloggen.
Vad har hänt sedan sist då, jag har jobbat såklart men de är inte så mycket att skriva om.
Förra fredagen var jag i alla fall på bokmässan här i Göteborg, första gången jag besökte den! Det var väldigt trevligt, dessutom var de en snäll kvinna som var på väg ut när jag skulle in som gav sitt passerkort till mig så jag slapp betala 90:- i inträde. Jag köpte några böcker, många bokförlag hade 3 pocketböcker för 100:- vilket var ett bra pris. Men jag köpte inte mer än 4 böcker, jag har trots allt redan massa böcker som väntar på att bli lästa.
På fredagkvällen kom mamma och pappa hit och stannade över helgen. Vi hann med en shoppingrunda på stan, jag köpte en ny jeanskjol. Sen var vi och fika i Guldhedens vattentorn där man har en fantastisk utsikt över hela Göteborg (kameran låg dessvärre hemma så det blev inga kort). På lördagkvällen bjöd jag och N dem på restaurang, vi var på Tvåkanten och åt fantastisk god mat!

Jag och mamma på Tvåkanten

På söndagen passade vi på att fria N födelsedag i förskott så de blev tårta och paket!



I torsdags eftermiddag åkte jag till syster med familj! De är ett tag sedan vi sågs närmare besätmt i slutet av juli och jag har inte varit hemma hos dem sedan maj, alldeles för länge med andra ord! Trodde kanske att min systerdotter Z skulle vara lite blyg för mig men inte, fick en kram när jag kommit fram. Blev sedan kallad för Nanna av henne. I fredags åkte jag, syster och Z till Växjö och shoppade och det var mycket trevligt! Sedan har vi umgåtts och haft de väldigt mysigt! Sen har jag ju såklart gosat och lekt med Z! Önskar vi bodde närmare dem så vi kunde träffas oftare och vara barnvakt Z!

Jag och Z på tåget till Växjö


Mys i soffan med Z!


Z luktar på min parfym!


Z har lånat min mössa, mina solglasögon och min väska!

I eftermiddag ska vi fira N lite grand han ska få paket från mig idag, han fyllde år igår men har varit borta och jobbat hela helgen och kommer hem först idag! Kan inte tänka mig någon annan som passar bättre med att fylla år på kanelbullensdag än N han är väldigt förtjust i kanelbullar!


N äter kanelbulle i New York för ett år sedan!!

HA EN BRA VECKA!!



 

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Det var en mycket trevlig o lyckad helg trots vissa larm besvär;)!!!! Tycker oxå att det hade varit kul om vi bott närmare varandra!!! Kram

2009-10-05 @ 15:09:30
Postat av: anna

mmmmmmmmmmmmmmmmmm vilken bulla han sätter tänderna i hihi.

Grattttis t N, masssa massa kramar, hoppas han är ok?Annna du är så JÄDRANS snygg i ditt hår alltså.

Underbara bilder här gummsan, ni ser ut att må bra.

Allt är fint här i skåneland, det börjar bli kallt, kallare och kallast, men ni har det säkert värre?



Vi åker snart t Rom, den 19okt, tiden går så jädrans fort alltså. Jag börjar så smått få ångest för flyget men skall läsa lite böcker o så som jag hittat, skall framkalla fotona på mig när jag satt med o landa i köpenhamn med den underbara kaptenen

när vi kom från tunisien o ha att titta på o hoppas det kan göra mig lungn...längtar en massa iaf.



kram min vän <3, hälsa

2009-10-07 @ 18:11:25
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0