Ny bil och SPA!!!

Igår var N och hämtade vår nya bil! Så igår tog jag premiärtur med den till jobbet! Det kändes bra och jag älskar doften som är i en ny bil. Det är bara att njuta så länge den så länge den sitter i :)

I morse överraskade N mig med att berätta att han bokat in oss på SPA på Varbergs kurort torsdag-fredag. Det ska bli mycket trevligt och jag ska få tångmassage! Härligt när världens bästa sambo kommer med sådana överraskningar/presenter, även om jag är ett kontroll-freak!  
Bra att få vila upp sig på SPA när man ska jobba i helgen och dessutom ha en tjej som går brevid mig som ska börja jobba hos oss. Jag har inget emot att ha någon som går brevid men ibland kan de bli lite påfrestande, jag blir trött på att höra min egen röst till slut då man hela tiden ska berättar allt man ska göra och förklara vissa saker. Sedan komma ihåg och berätta allt man måste komma ihåg att göra som jag gör av bara farten. Men min chef sa till mig att hon valt mig som "handledare" för att jag är stabil och trygg i min roll och det är ju alltid trevligt att höra och få lite uppskattning!

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0