SPA och Spotify!

I torsdags åkte vi alltså till Varbergs kurort! Jag körde och jag gillar vår nya bil, skönt att ha farthållare! När vi kom ner åt vi först lunch som var jättegod och de hade väldigt fräscht salladsbord. Kaffet efter lunchen tog vi ute i lobbyn och satt framför den öppna brasan de hade där. Klockan 14 var de dags för mig att få tångmassage. Jag fick lägga mig i ett badkar och sen masserade de armar, ben och rygg med tång som var fångad utanför Varberg! Jag blev masserad i ca 25 minuter och sedan fick jag ligga och koppla av i badet ca 15 minuter, de var verkligen jätteskönt. Efter behandlingen gick jag tillbaka till rummet och då stod detta på bordet och väntade på mig

N hade köpt ett varsit glas rött vin och köpt lite nötter och lite kex :)
Så vi satt en liten stund på rummet sen gick vi ner till SPA-avdelningen och relaxa, bada i bubbelpoolen, bastade och jag badade även i kallpoolen. 

 
En av poolerna i SPA-avdelningen, i denna poolen var de uppvärmt havsvatten!


Jag och N innan middagen på kvällen!


En del av vårt rum!


Utsikten från vårt rum!

På fredagen åt vi först en god frukost, de finns inget som slår frukostbuffé på hotell i Sverige, de finns ju för det mesta att massa att välja på. Gott bröd, goda pålägg, ägg, juicer m.m
Efter frukosten var vi i SPA-avdelningen en stund, vid 11-tiden checkade vi ut och tog en promenad.

 


Hotellet






Här kan man skymta Varbergs fästning i bakgrunden


N och jag <3


Efter promenaden åt vi lunch och sedan åkte vi hem! Det var otroligt skönt att komma bort och koppla av, vi har ju haft rätt mycket omkring oss nu i höst! Tack N för överraskningen!!!

Sedan har vi fått en inbjudan till Spotify av en kompis till N! Det är vi glada för så nu går Spotify varmt här hemma, de finns ju massa att lyssna på!

Ha en skön söndag!

/Anna

Kommentarer
Postat av: anna

johooooo visst har du så rätt gummsan, skall ta ändra det haha, tur nån har koll ;)



kram hjärtat

2009-10-12 @ 18:34:20
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0