Vacker höstdag!

Idag har det varit underbart höstväder. Egentligen hade jag tänkt simma idag men eftersom Göteborg bjöd på sol så bestämde jag mig istället för att ta en promenad. Så jag cyklade upp till Delsjön och tog en powerwalk runt sjön 8 km! Det var jättehärligt, jag stannade till ett par gånger för att njuta av utsikten och fotografera.

Idag har jag även köpt ny parfym, det blev en som jag hade för ett par år sedan, Aqua di från Armani. Väldigt fräsch och frisk doft!
 
Har precis haft min cykel på service och den känns nästan som ny, nya bromsar, justering av växlar, nypumpade däck och dessutom tvättade de cyklen!

I lördags kväll hade vi N´s bror med familj på middag. De blev först bruchetta med mozarellaost, inbakad fläskfilé med vitlök och hasselbackspotatis och till sist pannacotta med vit choklad. Vi hade mycket trevligt, sedan stannade N´s brorsdotter och hennes pojkvän kvar och då åkte vi in till stan för gå ut på någon bar. Det var inte helt enkelt att komma in någonstans eftersom de är 18 resp 19 år, många ställe har 23-årsgräns. Men de var 2 ställen som släppte in oss trots att de egentligen hade 23-årsgräns. Vi hade i alla fall väldigt trevligt och sedan sov de över hos oss och då fick man ju dessutom sova 1 extra timme:)

Här kommer lite bilder från min promenad idag!








För 3 månader sedan låg jag vid denna sjö och sola och bada, tiden går fort!!!

Ha en trevlig helg, själv ska jag jobba hela helgen!



Kommentarer
Postat av: N

Vad kul att jag fått en syster :)

2009-10-30 @ 19:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0