Drinkar med mera

Hej hopp!

I lördags kväll var jag och N på Sjöbaren och åt! Innan vi åkte dit så hade jag blandat till en liten fördrink här hemma. Den blev supergod, jordgubbar, sprite, rom och lite lime!


På sjöbaren glömde jag helt bort att ta kort, men jag åt i alla fall havets wallenbergare som smakade väldigt gott!
Istället för att ta spårvagnen gick vi hem, men vi hann med 2 drinkstopp på vägen! Först stanna vi till på Joe Farrelis och tog en bananasplitdrink! En milkshakedrink med  bl.a glass, bananer, baileys  och chokladsås, den smakade supergott!
 

Efter Joe Farrelis gick vi 1 km till nästa och sista ställe som blev:


Där blev det en strawberry daiquiri! På Heaven 23 har man magnifik utsikt över bland annat Liseberg men de hade hunnit bli rätt mörkt ute så de blev inga bra kort!

Imorgon kväll ska jag och en kompis till Liseberg och lyssna på Håkan Hellström, en grymt bra liveartist! Sedan jobbar jag till helgen. Men på måndag kväll har jag och N bokat biljetter till filmen "Flickan som lekte med elden". Det blir VIP-salongen vi går på. VIP-salongen har en egen bar som öppnar 1 timme innan filmen, där man kan köpa drinkar, öl, vin och enklare mat/tilltugg. Inne i salongen är det extra breda och justerbara skinnfåtöljer och dessutom stort benutrymme, dessutom ingår läsk och popcorn! Är väl värt de extra 100:- de kostar att gå i VIP-salongen!

Ha en skön helg!

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0