Håkan Hellström = bäst!

I fredgas var det alltså Håkan-konsert på Liseberg, helt underbart! Har dock hört spridda röster om att de var superbra och inte särskilt bra alls men jag tyckte de var kanon! Efter konserten gick jag och L till hotell Gothias loungebar och tog en räkmacka och ett glas vin! Supergott som vanligt, deras räkmackor är enorma, det är nästintill ett halvt kilo räkor på smörgåsen! Men de var rätt salta så jag drack nog nästan 1 L vatten innan jag gick och la mig i fredags kväll!

Annars har jag jobbat i helgen, men idag är jag ledig och ikväll ska vi på bio.
Så nu måste jag börja göra mig i ordning, ska ut och äta först!

Ha en bra vecka!

En av Håkans bästa låtar, liveversionen är bättre än den som är på skivan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0