Ja se det snöar....

Sitter i Stockholm på hotellet vid globen och ute faller snöflingor ner. SUCK, jag som trodde det var vår!
N är iväg och jobbar i em/kväll och jag ska möta upp honom efter föreställningen för att sedan gå ut och äta. Då ska vi fira vårt radhusköp! Ska bli gött att flytta från vår lgh, visst jag gillar vår lgh framförallt läget, men vi har ett minikök och ingen balkong. Jag ser fram emot att kunna sitta ute och äta på sommaren och ha ett stort kök!

Är som sagt i sthlm denna vecka, kom igår och stannar tills söndag f.m. Igår gick jag på stan och sedan var jag och kollade på Mias show som N jobbar med, den var både rolig och allvarlig och fantastiskt bra. Efter föreställningen åt vi middag med de som är med i föreställningen, de var mycket trevligt. Nu har jag varit en sväng i Globengallerian och tänkte bege mig till gymavdelningen här och springa lite på löpbandet.  Tidigare idag har vi (innan N åkte iväg och jobba) fått en liten rundvandring i Globen och badat i jacuzzin som finns här på hotellet. Imorgon ska jag hem till min vän Å där även min vän A är  och på kvällen ska jag träffa min barndomsvän M på stan!

På lördag ska jag och M umgås och på kvällen ska vi se Mias show, jag hade inte så bra plats igår men på lördag ska vi få "riktiga" platser.

/Anna


Kommentarer
Postat av: anna

grattis gumman, ni är med hus hihi!!!!



Puss o skön helg, som snart är här :)

Hälsa o gratta mannen

2010-04-28 @ 22:37:08
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0