Donkeyboy!

Gårdagen var mycket trevlig, trots att vi bara var 3 stycken. Vi är totalt 10 stycken i tjejgänget men det brukar vara stort bortfall och så även igår. Sjukdomar och annat som brukar komma emellan.

I fredags kollade jag och N på Skavlan, som är mitt favorit talk-show program! I slutet spelade ett norskt band: Donkeyboy och jag tyckte de var väldigt bra så nu lyssnar jag på dem på Spotify! För er som missade det lägger jag in ett klipp från Skavlan! Barnkören gjorde även att låten blev ännu bättre!



Kommentarer
Postat av: anna

HEJ FINA FINA

ANNNNIS <3, Vilket underbart sms du skicka

förlår förlåt jag inte svara, skam på mig.

Du är så himmla go, bara så du vet det.

Det var helt fantastiskt måste jag säga och jag

är full av bröllopsinspiration :)

Vi såg oxå det norska bandet, de var skit coola.

Bra du la upp dem så kan jag gå in o kolla, glömde deras namn.



Hur mår ni o allt??



tusen kramar, anna o J

2010-02-09 @ 22:28:38
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0