Himlen kan vänta!

På måndag börjar svt sända en ny säsong av Himlen kan vänta, en av de bästa dokumentärserie som sänts någonsin! I serien får man följa 5 människor som får en livshotande sjukdom mitt i lvet. Jag följde förra säsongen och berördes enormt av de starka människor som kämpar och vågar berätta sin historia. Jag blev så imponerade av dessa männsikor! Så jag blev så glad att de kommer en ny säsong så man får veta hur de gått för dem, men jag vet readan att 2 av deltagarna har tyvärr avlidit. På lördag och söndag sänder svt repris av förra säsongen och jag rekomenderar den varmt, glöm inte att ha näsdukar till hands om ni ska se det! Dessa människors öde berör enda in i hjärtat!

Carpe diem!

/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0