Packat och klart!

Då har jag nästan packat klart. Imorgon bär det söderut, närmare bestämt till Lund. Där möter jag upp min kusin som ansluter från Karlskrona och där ska vi till min kusins kompis (som jag känner lite grand) och på lördag ska vi till melodifestivalen i Malmö! Tjoho vad kul det ska bli!!! Jag och min kusin och några kompisar till oss/henne har varit på melodifestivaln 2 år i rad då i Gbg men nu tyckte N som bor i Lund att det var dags att gå i Malmö så hon slapp komma hit, och det är kanske inte mer än rätt. Men hittills tycker jag tyvärr att melodifestivalen varit ganska lamt, programledarna är inte så bra tycker jag och inga kanonlåtar har de heller inte varit. Jag saknar Krisian Luuk, han var ju så bra programledare. Men det är ändå en speciell känsla att vara på plats i publiken istället för att vara i tv-soffan äevn om de inte är några bra låtar! Mia Skärringer har lånat min sambo denna vecka och kommer göra så varannan vecka fram till slutet av april då hon är ute på sin turné: "Dyngkåt och hur helig som helst". N jobbar på hela hennes turné, men i april följer jag med upp till Sthlm där de är 5 dagar i rad och spelar och då ska jag och min kompis M som bor i Sthlm passa på att gå på föreställningen. Och då ska jag och N möta våren i Sthlm, då måste snön vara borta!!! Föreställningnarna är på kvällarna så dagarna hinner vi förhoppningsvis umgås lite då och sen ska jag träffa lite kompisar som bor där! N säger att föreställningen både är rolig och eftertänksam. Ha en skön helg! /Anna Vad jobbigt inlägget blev på bloggen, de stycken jag skrivit i kom inte upp i stycken utan allt i löpande text, SUCK!!!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Ni har väl en stor skylt med mitt namn på så jag vet var ni sitter ;)!!!!!!!!!!!!! Ha det så kul, nästa år följer jag med! Kram

2010-02-25 @ 21:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0