100112

Ja, då var det vardag igen, alla helger är slut och vardagen har satt igång igen! I helgen var vi som sagt på bio och såg "Did you hear about the Morgans" och det var en mysig och bra film. Jag gillar ju Hugh Grant och han var lika rolig som han brukar! Till och med Nicklas tyckte den var bra, han brukar inte vara överförtjust i romantiska komedier men de var ju inte bara romantik!
I söndags besökte vi My dog-mässan och såg massa söta hundar. Köpte även ett par vindtäta och vattenavvisande överdragsbyxor som är utmärkt att ha över ett underställ när man cyklar eller är ute och promenerar. Har varit på jakt efter sådana men inte hittat några bra, dessutom fick jag 100:- rabatt då fodret gått upp lite i sömmen men de är väldigt lätt att laga själv. Efter mässan gick jag och N och åt italiensk brunch. De var fantastiskt gott: bröd, pastasallad, marinerade oliver, sallad, kyckling, grillad majs, revbensspjäll, pizza, pannkakor, bärpaj, jordgubbsmousse, biscotti m.m! Mycket gott var det!
Igår var jag på NK och kollade på deras rea. Jag hittade ett par stövlar som de var halva priset på, och min storlek fanns kvar, helt otroligt! Så jag slog till 700:- för ett par stövlar kändes helt ok, då jag brukar ha svårt att hitta stövlar och några stövlar med lite lägre klack hade jag inte!

Nu åter mot tvättstugan!

/Anna 

Kommentarer
Postat av: ANNA

HEJ HJÄRTAT, TACK så mkt för kommentaren, det känns så himla roligt o jag är så lycklig.

Va massa fina bilder här var att gå igenom.

Vilken babe du var på nyår då ;)JÄTTE FIN.

Fina julklappar, rea fynd på NK o att de hade ens storlek, jag har nog sällan hittat skor i min stl på skorea, kläder brukar inte vara på fara men sko, nopp. Gött, en bild kanske hihi?

Jag har inte sett the morgans, men är sugen, dock har jag blandade känslor för dem två ihopa, tycker inte de passar, men skall bli spänannde, och en mys film kan alltid slinka ner.

På ett sätt är det skönt att man är tillbaka i vardagen igen, tillbaka till rutinera o så, men det har varit så skönt att vara ledig o bara få glömma jobbat, man bara är ledig o är med familjen, har noll koll på vad det är för dag osv. Jag hade riktig jobb ångest hela förra veckan..

nej, gud vad jag babblar här..



pussssss vännen puss o hälsa N

2010-01-14 @ 22:41:50
URL: http://enoka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0