Åh nej.....

Jag har alla år klarat mig från vinterkräksjukan, har alltid hoppats att jag tillhör den grupp som är immun mot vinterkräksjukan, men nu har viruset muterat och alla kan tydligen drabbas. Blev lite nedstämd när jag läste följande i Göteborgsposten: http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.295475-alla-kan-smittas-av-vinterkraksjuka .

Än så länge har den inte kommit till vår avdelningen på jobbet, men när den kommer kan man inte annat än att hålla tummarna och vara extra noga med handhygienen och hoppas man klarar sig! Men även på offenliga platser är jag lite extra noggran och undviker att röra vid vissa saker, arbetsskada! Mer handsprit åt folket, he, he!

/Anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0