Jobb-helg!

Ja, då är det dags för min jobbhelg. När jag jobbar helg består den mest av jobb, sova, äta umgås lite med N om han är hemma, kanske även ett telefonsamtal och en promenad . Så blir nog även denna helg.
Förra helgen var  både jag och N lediga, var en sväng på IKEA köpte lite nya kuddar till soffan och lite smått och gott som man alltid hittar på IKEA. På lördagkvällen var det mys hemma i soffan med film, skönt!
I onsdags var jag jag hos frissan  och klippte mig och gjorde slingor, känns kort men skönt! Igår var jag och lunchade med en kompis, det var väldigt trevligt!
På tisdag åker jag till min syster och umgås med henne och hennes barn, då min svåger ska åka bort några dagar. Kanske blir de mer pulkaåkning med Z?
Nästa lördag ska vi ha lite julfirande med N´s bror med familj!

Ha en skön helg!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0