Lyckad kväll!

Igår hade vi en jättemysig kväll jag och N! Först åkte vi runt halva stan (ja inte riktigt, men var i båda saluhallarna här i stan) utan att hitta någon älgfilé, det var ett ställe som hade men de hade bara jättestora bitar och de ville vi inte ha. Så då åkte vi till ICA istället och ändrade planer, så  de fick bli oxfilé och rotfrukter i ugn och rödvinsås. Till förrätt köpte vi laxbakelser i fiskbilen och till efterrätt blev det vaniljglass och hallonsorbet med varma hallon till. Allt var verkligen jättegott och vi hade mycket mysigt. Kanske lyxigt att äta oxfilé en onsdag men eftersom vi jobbar obekväma arbetstider båda två blir lediga vardagar som helger för oss!

På måndag åker N iväg igen med Mia Skärringer. Typiskt nog går jag på långledighet då. Men jag har tänkt att rensa min garederob då, jag måste försöka rensa ut sådant jag inte använder. Har jättesvårt att rensa ut kläder, tror att jag ska ångra mig fast jag inte använt plagget på hur länge som helst. Men jag har tänkt att rensa ut det jag inte använt på länge och lägga ut det på vinden, och saknar jag inte det då kan jag skänka bort det!
Sedan ska jag testa ett gym här i stan som jag har en gratis träning- kupong på och ev ska köpa träningskort där.

/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0